Kategória: Személygépkocsi motorolaj
Cikkszám: 1111115
Viszkozitás: 5W-30
Olajtípus: Szintetikus
Technológia: CleanSynto®
Alkalmazás: Személygépkocsi benzin- és dízelmotorokhoz, turbóval és anélkül
ACEA A5/B5
API CF, API SL
Fiat 9.55535-G1
Ford WSS-M2C913-A/B/C/D
Jaguar Land Rover STJLR.03.5003
MB 229.6
Renault RN0700
A RAVENOL FO SAE 5W-30 egy szintetikus, üzemanyag-takarékos motorolaj a CleanSynto® technológia alkalmazásával, benzin- és dízelüzemű személyautókhoz, közvetlen befecskendezéssel és turbófeltöltéssel vagy anélkül.
Kiemelkedő viszkozitási indexét speciális alapolajok révén éri el, és kiváló hidegindítási tulajdonságai révén maximális kenési biztonságot nyújt a hidegüzemi fázisban. A csökkentett súrlódás és kopás révén mérsékli az üzemanyag-fogyasztást és a károsanyag-kibocsátást, így hozzájárul a környezetvédelemhez.
Ideális választás azokhoz a járművekhez, amelyek hosszabb olajcsere-intervallumot engedélyeznek a gyártó által.
Egész évben használható, különösen javasolt Ford, Renault, Toyota, Hyundai, KIA, Mazda, Honda, Nissan és Mitsubishi járművekhez, amelyek A5/B5 vagy M2C913 szabványokat igényelnek.
Üzemanyag-megtakarítás részterhelés és teljes terhelés alatt
Stabil, kiváló viszkozitási viselkedés és nyírási stabilitás
Kiváló hidegindítási teljesítmény
Megbízható kenőfilm magas hőmérsékleten is
Magas kopás- és korrózióvédelem
Kiemelkedő oxidációs stabilitás
Iszap- és lerakódás-képződés elleni védelem
Kiváló tisztító (detergens) és szennytartó (diszpergens) tulajdonság
Kompatibilis a kipufogógáz-utókezelő rendszerekkel
Tulajdonság | Érték | Vizsgálati módszer |
---|---|---|
Sűrűség 20°C-on | 849,0 kg/m³ | EN ISO 12185 |
Szín | sárgásbarna | Vizuális |
Kinematikai viszkozitás 100°C-on | 10,0 mm²/s | DIN 51562-1 |
Kinematikai viszkozitás 40°C-on | 56,6 mm²/s | DIN 51562-1 |
Viszkozitási index (VI) | 165 | DIN ISO 2909 |
HTHS viszkozitás 150°C-on | 3,08 mPa*s | ASTM D5481 |
CCS viszkozitás -30°C-on | 4300 mPa*s | ASTM D5293 |
MRV viszkozitás -35°C-on | 14.000 mPa*s | ASTM D4684 |
Dermedéspont | -39°C | DIN ISO 3016 |
Párolgási veszteség (Noack) | 9,4% | ASTM D5800 |
Lobbanáspont | 240°C | DIN EN ISO 2592 |
TBN (teljes bázisszám) | 10,9 mg KOH/g | ASTM D2896 |
Szulfáthamu tartalom | 1,3% | DIN 51575 |
Szállítási díj: bruttó 35 000 ft rendelési érték felett ingyenes, alatta bruttó 1990 ft.
Személyes átvétel esetén nem kerül felszámításra szállítási díj.
Személyes átvétel: 2142 Nagytarcsa Felső Ipari krt. 3. Nyitvatartási idő: hétfőtől – péntekig, 8 –16.30 között.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendeléseket a legtöbb esetben 1- 2 munkanapon belül kiszállítjuk az ország bármelyik pontjára. Ennél hosszabb (72 h) szállítási időre lehet számítani az év „csúcsidőszakában” (nov.1.-től dec.31.-ig)
Szállítást végző futár cégek:
Express One Hungary Kft / ugyfelszolgalat@expressone.hu / +36 1 8 777 400
Fáma First Kft / info@famafutar.hu / +36 1 300 9500
Magyar Posta / +36 1 767 8282, +36-1 333 7777
Fizetési mód:
- előreutalás
- készpénz
- bankkártya
Személyes átvétel előtt meg kell várni a visszaigazoló e-mailt, hogy átvehető az áru. (kb. 10-15 percet vesz igénybe)
Kategória: Személygépkocsi motorolaj
Cikkszám: 1111115
Viszkozitás: 5W-30
Olajtípus: Szintetikus
Technológia: CleanSynto®
Alkalmazás: Személygépkocsi benzin- és dízelmotorokhoz, turbóval és anélkül
ACEA A5/B5
API CF, API SL
Fiat 9.55535-G1
Ford WSS-M2C913-A/B/C/D
Jaguar Land Rover STJLR.03.5003
MB 229.6
Renault RN0700
A RAVENOL FO SAE 5W-30 egy szintetikus, üzemanyag-takarékos motorolaj a CleanSynto® technológia alkalmazásával, benzin- és dízelüzemű személyautókhoz, közvetlen befecskendezéssel és turbófeltöltéssel vagy anélkül.
Kiemelkedő viszkozitási indexét speciális alapolajok révén éri el, és kiváló hidegindítási tulajdonságai révén maximális kenési biztonságot nyújt a hidegüzemi fázisban. A csökkentett súrlódás és kopás révén mérsékli az üzemanyag-fogyasztást és a károsanyag-kibocsátást, így hozzájárul a környezetvédelemhez.
Ideális választás azokhoz a járművekhez, amelyek hosszabb olajcsere-intervallumot engedélyeznek a gyártó által.
Egész évben használható, különösen javasolt Ford, Renault, Toyota, Hyundai, KIA, Mazda, Honda, Nissan és Mitsubishi járművekhez, amelyek A5/B5 vagy M2C913 szabványokat igényelnek.
Üzemanyag-megtakarítás részterhelés és teljes terhelés alatt
Stabil, kiváló viszkozitási viselkedés és nyírási stabilitás
Kiváló hidegindítási teljesítmény
Megbízható kenőfilm magas hőmérsékleten is
Magas kopás- és korrózióvédelem
Kiemelkedő oxidációs stabilitás
Iszap- és lerakódás-képződés elleni védelem
Kiváló tisztító (detergens) és szennytartó (diszpergens) tulajdonság
Kompatibilis a kipufogógáz-utókezelő rendszerekkel
Tulajdonság | Érték | Vizsgálati módszer |
---|---|---|
Sűrűség 20°C-on | 849,0 kg/m³ | EN ISO 12185 |
Szín | sárgásbarna | Vizuális |
Kinematikai viszkozitás 100°C-on | 10,0 mm²/s | DIN 51562-1 |
Kinematikai viszkozitás 40°C-on | 56,6 mm²/s | DIN 51562-1 |
Viszkozitási index (VI) | 165 | DIN ISO 2909 |
HTHS viszkozitás 150°C-on | 3,08 mPa*s | ASTM D5481 |
CCS viszkozitás -30°C-on | 4300 mPa*s | ASTM D5293 |
MRV viszkozitás -35°C-on | 14.000 mPa*s | ASTM D4684 |
Dermedéspont | -39°C | DIN ISO 3016 |
Párolgási veszteség (Noack) | 9,4% | ASTM D5800 |
Lobbanáspont | 240°C | DIN EN ISO 2592 |
TBN (teljes bázisszám) | 10,9 mg KOH/g | ASTM D2896 |
Szulfáthamu tartalom | 1,3% | DIN 51575 |
ACEA A5/B5
API CF
API SL
Fiat 9.55535-G1
Ford WSS-M2C913-A/B/C/D
Jaguar Land Rover STJLR.03.5003
MB 229.6
Renault RN0700