Nagy teljesítményű, 100%-ban szintetikus kenőanyag, amelyet kifejezetten nagy teljesítményű, nagy lökettérfogatú benzin- és dízelmotorral, szívó vagy turbófeltöltővel, közvetett vagy közvetlen befecskendezéssel felszerelt, nagy teljesítményű és legújabb autókhoz terveztek.
Többcélú termék, amely számos autógyártó jóváhagyásával rendelkezik, különösen ajánlott a még garancia alatt álló járművekhez.
Minden típusú üzemanyaghoz alkalmas: ólmozott vagy ólommentes benzin, etanol, LPG, dízel és bioüzemanyagok.
Kompatibilis a katalizátorokkal.
Az API SP teljes mértékben lefedi az API SN és az összes korábbi API-szabvány követelményeit.
Az API SP kenőanyagok jobb oxidációs ellenállást, jobb védelmet nyújtanak a lerakódások és a motor szennyeződései ellen, jobb védelmet nyújtanak a kopás ellen és jobb teljesítményt nyújtanak alacsony hőmérsékleten az olaj teljes élettartama alatt.
Az API SP amellett, hogy visszafelé kompatibilis az API SN és API SN Plus olajokkal, nagyobb teljesítményt és mindenekelőtt az LSPI elleni védelmet nyújt a kisebb méretű (down sized) benzinmotorok számára.
A BMW Long Life-01 szabvány komoly követelményeket támaszt az olajjal szemben, különösen a Valvetronic és az utókezelő rendszerek miatt. Ez a szabvány a 2001 és 2004 közötti összes BMW motorra vonatkozik. A BMW LL-01 a BMW összes korábbi szabványát, például a BMW LL-98-at is magában foglalja.
A 2004-től kezdődő BMW modellekhez használjon jóváhagyott BMW LL-04 kenőanyagot, például MOTUL 8100 X-clean gen2 5W-40, MOTUL 8100 X-clean EFE 5W-30, MOTUL 8100 X-clean+ 5W-30 vagy MOTUL Specific LL-04 5W-40.
A BMW LL-01 szabvány minden benzinmotorra vonatkozik, beleértve a legújabb modelleket is, kizárólag az Európai Unión, Svájcon, Norvégián és Liechtensteinen kívül.
Svájc, Norvégia és Liechtenstein: kétség esetén kérjük, olvassa el a BMW ajánlásait.
A MOTUL 8100 X-cess gen2 5W-40 megfelel a BMW-csoport BMW Long Life-01 szabványának a BMW, MINI és ROLLS-ROYCE járművekre vonatkozó előírásainak kivétel nélkül, azaz a 2019 előtti és a 2019 utáni modellekre.
A 2019 előtti modellekhez a MOTUL 8100 X-cess 5W-40 is használható.
A MERCEDES MB 229.5 specifikáció sokkal szigorúbb, mint az MB 229.3 szabvány a nyírószilárdság, a mosó- és diszpergálószer tekintetében, és a referencia 15W-40-hez képest 1,7%-os energiamegtakarítást igényel.
Az MB 229.5 szabvány az SLR modell kivételével minden MERCEDES benzinmotorra vonatkozik, beleértve az AMG-t is (5W-40-es minőségben), valamint a DPF nélküli MERCEDES dízelmotorokra is.
Az MB 226.5 hasonló a 229.5-höz, és a MERCEDES/RENAULT-NISSAN partnerség által gyártott MERCEDES benzinmotorokra vonatkozik.
A Porsche A40 specifikáció rendkívül magas követelményeket támaszt a kenőanyaggal szemben az olajfilm-ellenállás tekintetében. Ez minden PORSCHE motorra vonatkozik, kivéve a Cayenne V6 és a dízel változatokra, valamint azokra, amelyek Porsche A40, C20 vagy C30 jóváhagyott kenőanyagot igényelnek.
A Renault RN0700 és RN0710 specifikációk olyan kenőanyagokat követelnek meg, amelyek megfelelnek a nagyon szigorú termikus korlátozásoknak, és kompatibilisek a RENAULT utókezelő rendszerekkel.
A Renault RN0700 szabvány különösen a RENAULT-csoport (Renault, Dacia, Samsung) valamennyi szívó benzinmotorjára (kivéve a Renault Sport) vonatkozik. Az RN0700 szabvány vonatkozik továbbá minden olyan 1,5 literes dCi motorral felszerelt, DPF (dízel részecskeszűrő) nélküli RENAULT dízelmotorra is, amelynek teljesítménye 100 LE-nél kisebb, és amelynek olajcsere-intervalluma 20 000 km vagy 1 év.
A Renault RN0710 szabvány a RENAULT csoport (Renault, Dacia, Samsung) összes turbófeltöltős benzinmotorjára, a Renault Sport motorokra és a DPFS nélküli dízelmotorokra vonatkozik, kivéve a DPFS nélküli 1,5 literes dCi dízelmotorral felszerelt, 100 lóerőnél kisebb teljesítményű, 20 000 km vagy 1 év csereintervallumú RENAULT modelleket, amelyekre az RN0700 szabványt kell alkalmazni. A 2,2L dCi motorok DPFS-sel, csak az RN0710, nem pedig az RN0720 szerint jóváhagyott terméket használjon.
A VW 505 00 és különösen a VW 502 00 szabványok kiváló mosó- és diszpergálószer-hatást és nyírási ellenállást biztosítanak, így a VAG-csoport (VW, AUDI, SKODA, SEAT) számos benzin- és dízelmotorját lefedik.
A FIAT 9.55535-H2, M2, N2 és Z2 teljesítményszintek megkövetelik, hogy a kenőanyag ACEA A3/B4 és 5W-40 legyen, hogy tökéletesen kenhető legyen a FIAT, ALFA-ROMEO és LANCIA márkák 2007 júliusa előtt gyártott benzin- és dízelmotorjainak többsége, különösen a Twin Turbo dízelek (FIAT 9.55535-Z2). Az MS-12991 teljesítményszintje ezeket a FIAT specifikációkat tükrözi a CHRYSLER-nél.
A GM-OPEL Diesel LL B-025 szabvány a kenőanyaggal szemben támasztott két fő követelményt egyesíti: magas HTHS és alacsony illékonyság az olajfogyasztás minimális szinten tartása érdekében. A MOTUL 8100 X-cess 5W-40 ajánlott az OPEL dízelmotorokhoz, különösen a 2.0L és 2.2L DTI (meghosszabbított leeresztési időköz: fedélzeti számítógép) motorokhoz.
A PSA B71 2296 szabvány előírja, hogy a kenőanyagnak nagy hőstabilitással és magas hőmérsékletekkel szembeni kivételes ellenállással kell rendelkeznie, hogy megakadályozza az égésmaradványok és ezáltal a lakk- és iszapképződést, valamint a gyűrűk beragadását.
A B71 2296 szabvány bizonyos PSA benzin- és dízelmotorokra vonatkozik, amelyek megkövetelik ezt a szabványt: mindig olvassa el a karbantartási füzetében található ajánlást.
Szállítási díj: bruttó 29000 ft rendelési érték felett ingyenes, alatta bruttó 1990 ft.
Személyes átvétel esetén nem kerül felszámításra szállítási díj.
Személyes átvétel: 2142 Nagytarcsa Felső Ipari krt. 3. Nyitvatartási idő: hétfőtől – péntekig, 9 – 16 között.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendeléseket a legtöbb esetben 2 munkanapon belül kiszállítjuk az ország bármelyik pontjára. Ennél hosszabb (72 h) szállítási időre lehet számítani az év „csúcsidőszakában” (nov.1.-től dec.31.-ig)
Szállítást végző futár cég: Express One Hungary Kft / ugyfelszolgalat@expressone.hu / +36 1 8 777 400
Fizetési mód:
Szállítási díj: bruttó 29000 ft rendelési érték felett ingyenes, alatta bruttó 1990 ft.
Személyes átvétel esetén nem kerül felszámításra szállítási díj.
Személyes átvétel: 2142 Nagytarcsa Felső Ipari krt. 3. Nyitvatartási idő: hétfőtől – péntekig, 9 – 16 között.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendeléseket a legtöbb esetben 2 munkanapon belül kiszállítjuk az ország bármelyik pontjára. Ennél hosszabb (72 h) szállítási időre lehet számítani az év „csúcsidőszakában” (nov.1.-től dec.31.-ig)
Szállítást végző futár cég: Express One Hungary Kft / ugyfelszolgalat@expressone.hu / +36 1 8 777 400
Nagy teljesítményű, 100%-ban szintetikus kenőanyag, amelyet kifejezetten nagy teljesítményű, nagy lökettérfogatú benzin- és dízelmotorral, szívó vagy turbófeltöltővel, közvetett vagy közvetlen befecskendezéssel felszerelt, nagy teljesítményű és legújabb autókhoz terveztek.
Többcélú termék, amely számos autógyártó jóváhagyásával rendelkezik, különösen ajánlott a még garancia alatt álló járművekhez.
Minden típusú üzemanyaghoz alkalmas: ólmozott vagy ólommentes benzin, etanol, LPG, dízel és bioüzemanyagok.
Kompatibilis a katalizátorokkal.
Az API SP teljes mértékben lefedi az API SN és az összes korábbi API-szabvány követelményeit.
Az API SP kenőanyagok jobb oxidációs ellenállást, jobb védelmet nyújtanak a lerakódások és a motor szennyeződései ellen, jobb védelmet nyújtanak a kopás ellen és jobb teljesítményt nyújtanak alacsony hőmérsékleten az olaj teljes élettartama alatt.
Az API SP amellett, hogy visszafelé kompatibilis az API SN és API SN Plus olajokkal, nagyobb teljesítményt és mindenekelőtt az LSPI elleni védelmet nyújt a kisebb méretű (down sized) benzinmotorok számára.
A BMW Long Life-01 szabvány komoly követelményeket támaszt az olajjal szemben, különösen a Valvetronic és az utókezelő rendszerek miatt. Ez a szabvány a 2001 és 2004 közötti összes BMW motorra vonatkozik. A BMW LL-01 a BMW összes korábbi szabványát, például a BMW LL-98-at is magában foglalja.
A 2004-től kezdődő BMW modellekhez használjon jóváhagyott BMW LL-04 kenőanyagot, például MOTUL 8100 X-clean gen2 5W-40, MOTUL 8100 X-clean EFE 5W-30, MOTUL 8100 X-clean+ 5W-30 vagy MOTUL Specific LL-04 5W-40.
A BMW LL-01 szabvány minden benzinmotorra vonatkozik, beleértve a legújabb modelleket is, kizárólag az Európai Unión, Svájcon, Norvégián és Liechtensteinen kívül.
Svájc, Norvégia és Liechtenstein: kétség esetén kérjük, olvassa el a BMW ajánlásait.
A MOTUL 8100 X-cess gen2 5W-40 megfelel a BMW-csoport BMW Long Life-01 szabványának a BMW, MINI és ROLLS-ROYCE járművekre vonatkozó előírásainak kivétel nélkül, azaz a 2019 előtti és a 2019 utáni modellekre.
A 2019 előtti modellekhez a MOTUL 8100 X-cess 5W-40 is használható.
A MERCEDES MB 229.5 specifikáció sokkal szigorúbb, mint az MB 229.3 szabvány a nyírószilárdság, a mosó- és diszpergálószer tekintetében, és a referencia 15W-40-hez képest 1,7%-os energiamegtakarítást igényel.
Az MB 229.5 szabvány az SLR modell kivételével minden MERCEDES benzinmotorra vonatkozik, beleértve az AMG-t is (5W-40-es minőségben), valamint a DPF nélküli MERCEDES dízelmotorokra is.
Az MB 226.5 hasonló a 229.5-höz, és a MERCEDES/RENAULT-NISSAN partnerség által gyártott MERCEDES benzinmotorokra vonatkozik.
A Porsche A40 specifikáció rendkívül magas követelményeket támaszt a kenőanyaggal szemben az olajfilm-ellenállás tekintetében. Ez minden PORSCHE motorra vonatkozik, kivéve a Cayenne V6 és a dízel változatokra, valamint azokra, amelyek Porsche A40, C20 vagy C30 jóváhagyott kenőanyagot igényelnek.
A Renault RN0700 és RN0710 specifikációk olyan kenőanyagokat követelnek meg, amelyek megfelelnek a nagyon szigorú termikus korlátozásoknak, és kompatibilisek a RENAULT utókezelő rendszerekkel.
A Renault RN0700 szabvány különösen a RENAULT-csoport (Renault, Dacia, Samsung) valamennyi szívó benzinmotorjára (kivéve a Renault Sport) vonatkozik. Az RN0700 szabvány vonatkozik továbbá minden olyan 1,5 literes dCi motorral felszerelt, DPF (dízel részecskeszűrő) nélküli RENAULT dízelmotorra is, amelynek teljesítménye 100 LE-nél kisebb, és amelynek olajcsere-intervalluma 20 000 km vagy 1 év.
A Renault RN0710 szabvány a RENAULT csoport (Renault, Dacia, Samsung) összes turbófeltöltős benzinmotorjára, a Renault Sport motorokra és a DPFS nélküli dízelmotorokra vonatkozik, kivéve a DPFS nélküli 1,5 literes dCi dízelmotorral felszerelt, 100 lóerőnél kisebb teljesítményű, 20 000 km vagy 1 év csereintervallumú RENAULT modelleket, amelyekre az RN0700 szabványt kell alkalmazni. A 2,2L dCi motorok DPFS-sel, csak az RN0710, nem pedig az RN0720 szerint jóváhagyott terméket használjon.
A VW 505 00 és különösen a VW 502 00 szabványok kiváló mosó- és diszpergálószer-hatást és nyírási ellenállást biztosítanak, így a VAG-csoport (VW, AUDI, SKODA, SEAT) számos benzin- és dízelmotorját lefedik.
A FIAT 9.55535-H2, M2, N2 és Z2 teljesítményszintek megkövetelik, hogy a kenőanyag ACEA A3/B4 és 5W-40 legyen, hogy tökéletesen kenhető legyen a FIAT, ALFA-ROMEO és LANCIA márkák 2007 júliusa előtt gyártott benzin- és dízelmotorjainak többsége, különösen a Twin Turbo dízelek (FIAT 9.55535-Z2). Az MS-12991 teljesítményszintje ezeket a FIAT specifikációkat tükrözi a CHRYSLER-nél.
A GM-OPEL Diesel LL B-025 szabvány a kenőanyaggal szemben támasztott két fő követelményt egyesíti: magas HTHS és alacsony illékonyság az olajfogyasztás minimális szinten tartása érdekében. A MOTUL 8100 X-cess 5W-40 ajánlott az OPEL dízelmotorokhoz, különösen a 2.0L és 2.2L DTI (meghosszabbított leeresztési időköz: fedélzeti számítógép) motorokhoz.
A PSA B71 2296 szabvány előírja, hogy a kenőanyagnak nagy hőstabilitással és magas hőmérsékletekkel szembeni kivételes ellenállással kell rendelkeznie, hogy megakadályozza az égésmaradványok és ezáltal a lakk- és iszapképződést, valamint a gyűrűk beragadását.
A B71 2296 szabvány bizonyos PSA benzin- és dízelmotorokra vonatkozik, amelyek megkövetelik ezt a szabványt: mindig olvassa el a karbantartási füzetében található ajánlást.
Szállítási díj: bruttó 29000 ft rendelési érték felett ingyenes, alatta bruttó 1990 ft.
Személyes átvétel esetén nem kerül felszámításra szállítási díj.
Személyes átvétel: 2142 Nagytarcsa Felső Ipari krt. 3. Nyitvatartási idő: hétfőtől – péntekig, 9 – 16 között.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendeléseket a legtöbb esetben 2 munkanapon belül kiszállítjuk az ország bármelyik pontjára. Ennél hosszabb (72 h) szállítási időre lehet számítani az év „csúcsidőszakában” (nov.1.-től dec.31.-ig)
Szállítást végző futár cég: Express One Hungary Kft / ugyfelszolgalat@expressone.hu / +36 1 8 777 400
Nagy teljesítményű, 100%-ban szintetikus kenőanyag, amelyet kifejezetten nagy teljesítményű, nagy lökettérfogatú benzin- és dízelmotorral, szívó vagy turbófeltöltővel, közvetett vagy közvetlen befecskendezéssel felszerelt, nagy teljesítményű és legújabb autókhoz terveztek.
Többcélú termék, amely számos autógyártó jóváhagyásával rendelkezik, különösen ajánlott a még garancia alatt álló járművekhez.
Minden típusú üzemanyaghoz alkalmas: ólmozott vagy ólommentes benzin, etanol, LPG, dízel és bioüzemanyagok.
Kompatibilis a katalizátorokkal.
Az API SP teljes mértékben lefedi az API SN és az összes korábbi API-szabvány követelményeit.
Az API SP kenőanyagok jobb oxidációs ellenállást, jobb védelmet nyújtanak a lerakódások és a motor szennyeződései ellen, jobb védelmet nyújtanak a kopás ellen és jobb teljesítményt nyújtanak alacsony hőmérsékleten az olaj teljes élettartama alatt.
Az API SP amellett, hogy visszafelé kompatibilis az API SN és API SN Plus olajokkal, nagyobb teljesítményt és mindenekelőtt az LSPI elleni védelmet nyújt a kisebb méretű (down sized) benzinmotorok számára.
A BMW Long Life-01 szabvány komoly követelményeket támaszt az olajjal szemben, különösen a Valvetronic és az utókezelő rendszerek miatt. Ez a szabvány a 2001 és 2004 közötti összes BMW motorra vonatkozik. A BMW LL-01 a BMW összes korábbi szabványát, például a BMW LL-98-at is magában foglalja.
A 2004-től kezdődő BMW modellekhez használjon jóváhagyott BMW LL-04 kenőanyagot, például MOTUL 8100 X-clean gen2 5W-40, MOTUL 8100 X-clean EFE 5W-30, MOTUL 8100 X-clean+ 5W-30 vagy MOTUL Specific LL-04 5W-40.
A BMW LL-01 szabvány minden benzinmotorra vonatkozik, beleértve a legújabb modelleket is, kizárólag az Európai Unión, Svájcon, Norvégián és Liechtensteinen kívül.
Svájc, Norvégia és Liechtenstein: kétség esetén kérjük, olvassa el a BMW ajánlásait.
A MOTUL 8100 X-cess gen2 5W-40 megfelel a BMW-csoport BMW Long Life-01 szabványának a BMW, MINI és ROLLS-ROYCE járművekre vonatkozó előírásainak kivétel nélkül, azaz a 2019 előtti és a 2019 utáni modellekre.
A 2019 előtti modellekhez a MOTUL 8100 X-cess 5W-40 is használható.
A MERCEDES MB 229.5 specifikáció sokkal szigorúbb, mint az MB 229.3 szabvány a nyírószilárdság, a mosó- és diszpergálószer tekintetében, és a referencia 15W-40-hez képest 1,7%-os energiamegtakarítást igényel.
Az MB 229.5 szabvány az SLR modell kivételével minden MERCEDES benzinmotorra vonatkozik, beleértve az AMG-t is (5W-40-es minőségben), valamint a DPF nélküli MERCEDES dízelmotorokra is.
Az MB 226.5 hasonló a 229.5-höz, és a MERCEDES/RENAULT-NISSAN partnerség által gyártott MERCEDES benzinmotorokra vonatkozik.
A Porsche A40 specifikáció rendkívül magas követelményeket támaszt a kenőanyaggal szemben az olajfilm-ellenállás tekintetében. Ez minden PORSCHE motorra vonatkozik, kivéve a Cayenne V6 és a dízel változatokra, valamint azokra, amelyek Porsche A40, C20 vagy C30 jóváhagyott kenőanyagot igényelnek.
A Renault RN0700 és RN0710 specifikációk olyan kenőanyagokat követelnek meg, amelyek megfelelnek a nagyon szigorú termikus korlátozásoknak, és kompatibilisek a RENAULT utókezelő rendszerekkel.
A Renault RN0700 szabvány különösen a RENAULT-csoport (Renault, Dacia, Samsung) valamennyi szívó benzinmotorjára (kivéve a Renault Sport) vonatkozik. Az RN0700 szabvány vonatkozik továbbá minden olyan 1,5 literes dCi motorral felszerelt, DPF (dízel részecskeszűrő) nélküli RENAULT dízelmotorra is, amelynek teljesítménye 100 LE-nél kisebb, és amelynek olajcsere-intervalluma 20 000 km vagy 1 év.
A Renault RN0710 szabvány a RENAULT csoport (Renault, Dacia, Samsung) összes turbófeltöltős benzinmotorjára, a Renault Sport motorokra és a DPFS nélküli dízelmotorokra vonatkozik, kivéve a DPFS nélküli 1,5 literes dCi dízelmotorral felszerelt, 100 lóerőnél kisebb teljesítményű, 20 000 km vagy 1 év csereintervallumú RENAULT modelleket, amelyekre az RN0700 szabványt kell alkalmazni. A 2,2L dCi motorok DPFS-sel, csak az RN0710, nem pedig az RN0720 szerint jóváhagyott terméket használjon.
A VW 505 00 és különösen a VW 502 00 szabványok kiváló mosó- és diszpergálószer-hatást és nyírási ellenállást biztosítanak, így a VAG-csoport (VW, AUDI, SKODA, SEAT) számos benzin- és dízelmotorját lefedik.
A FIAT 9.55535-H2, M2, N2 és Z2 teljesítményszintek megkövetelik, hogy a kenőanyag ACEA A3/B4 és 5W-40 legyen, hogy tökéletesen kenhető legyen a FIAT, ALFA-ROMEO és LANCIA márkák 2007 júliusa előtt gyártott benzin- és dízelmotorjainak többsége, különösen a Twin Turbo dízelek (FIAT 9.55535-Z2). Az MS-12991 teljesítményszintje ezeket a FIAT specifikációkat tükrözi a CHRYSLER-nél.
A GM-OPEL Diesel LL B-025 szabvány a kenőanyaggal szemben támasztott két fő követelményt egyesíti: magas HTHS és alacsony illékonyság az olajfogyasztás minimális szinten tartása érdekében. A MOTUL 8100 X-cess 5W-40 ajánlott az OPEL dízelmotorokhoz, különösen a 2.0L és 2.2L DTI (meghosszabbított leeresztési időköz: fedélzeti számítógép) motorokhoz.
A PSA B71 2296 szabvány előírja, hogy a kenőanyagnak nagy hőstabilitással és magas hőmérsékletekkel szembeni kivételes ellenállással kell rendelkeznie, hogy megakadályozza az égésmaradványok és ezáltal a lakk- és iszapképződést, valamint a gyűrűk beragadását.
A B71 2296 szabvány bizonyos PSA benzin- és dízelmotorokra vonatkozik, amelyek megkövetelik ezt a szabványt: mindig olvassa el a karbantartási füzetében található ajánlást.
Szállítási díj: bruttó 29000 ft rendelési érték felett ingyenes, alatta bruttó 1990 ft.
Személyes átvétel esetén nem kerül felszámításra szállítási díj.
Személyes átvétel: 2142 Nagytarcsa Felső Ipari krt. 3. Nyitvatartási idő: hétfőtől – péntekig, 9 – 16 között.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendeléseket a legtöbb esetben 2 munkanapon belül kiszállítjuk az ország bármelyik pontjára. Ennél hosszabb (72 h) szállítási időre lehet számítani az év „csúcsidőszakában” (nov.1.-től dec.31.-ig)
Szállítást végző futár cég: Express One Hungary Kft / ugyfelszolgalat@expressone.hu / +36 1 8 777 400
Nagy teljesítményű, 100%-ban szintetikus kenőanyag, amelyet kifejezetten nagy teljesítményű, nagy lökettérfogatú benzin- és dízelmotorral, szívó vagy turbófeltöltővel, közvetett vagy közvetlen befecskendezéssel felszerelt, nagy teljesítményű és legújabb autókhoz terveztek.
Többcélú termék, amely számos autógyártó jóváhagyásával rendelkezik, különösen ajánlott a még garancia alatt álló járművekhez.
Minden típusú üzemanyaghoz alkalmas: ólmozott vagy ólommentes benzin, etanol, LPG, dízel és bioüzemanyagok.
Kompatibilis a katalizátorokkal.
Az API SP teljes mértékben lefedi az API SN és az összes korábbi API-szabvány követelményeit.
Az API SP kenőanyagok jobb oxidációs ellenállást, jobb védelmet nyújtanak a lerakódások és a motor szennyeződései ellen, jobb védelmet nyújtanak a kopás ellen és jobb teljesítményt nyújtanak alacsony hőmérsékleten az olaj teljes élettartama alatt.
Az API SP amellett, hogy visszafelé kompatibilis az API SN és API SN Plus olajokkal, nagyobb teljesítményt és mindenekelőtt az LSPI elleni védelmet nyújt a kisebb méretű (down sized) benzinmotorok számára.
A BMW Long Life-01 szabvány komoly követelményeket támaszt az olajjal szemben, különösen a Valvetronic és az utókezelő rendszerek miatt. Ez a szabvány a 2001 és 2004 közötti összes BMW motorra vonatkozik. A BMW LL-01 a BMW összes korábbi szabványát, például a BMW LL-98-at is magában foglalja.
A 2004-től kezdődő BMW modellekhez használjon jóváhagyott BMW LL-04 kenőanyagot, például MOTUL 8100 X-clean gen2 5W-40, MOTUL 8100 X-clean EFE 5W-30, MOTUL 8100 X-clean+ 5W-30 vagy MOTUL Specific LL-04 5W-40.
A BMW LL-01 szabvány minden benzinmotorra vonatkozik, beleértve a legújabb modelleket is, kizárólag az Európai Unión, Svájcon, Norvégián és Liechtensteinen kívül.
Svájc, Norvégia és Liechtenstein: kétség esetén kérjük, olvassa el a BMW ajánlásait.
A MOTUL 8100 X-cess gen2 5W-40 megfelel a BMW-csoport BMW Long Life-01 szabványának a BMW, MINI és ROLLS-ROYCE járművekre vonatkozó előírásainak kivétel nélkül, azaz a 2019 előtti és a 2019 utáni modellekre.
A 2019 előtti modellekhez a MOTUL 8100 X-cess 5W-40 is használható.
A MERCEDES MB 229.5 specifikáció sokkal szigorúbb, mint az MB 229.3 szabvány a nyírószilárdság, a mosó- és diszpergálószer tekintetében, és a referencia 15W-40-hez képest 1,7%-os energiamegtakarítást igényel.
Az MB 229.5 szabvány az SLR modell kivételével minden MERCEDES benzinmotorra vonatkozik, beleértve az AMG-t is (5W-40-es minőségben), valamint a DPF nélküli MERCEDES dízelmotorokra is.
Az MB 226.5 hasonló a 229.5-höz, és a MERCEDES/RENAULT-NISSAN partnerség által gyártott MERCEDES benzinmotorokra vonatkozik.
A Porsche A40 specifikáció rendkívül magas követelményeket támaszt a kenőanyaggal szemben az olajfilm-ellenállás tekintetében. Ez minden PORSCHE motorra vonatkozik, kivéve a Cayenne V6 és a dízel változatokra, valamint azokra, amelyek Porsche A40, C20 vagy C30 jóváhagyott kenőanyagot igényelnek.
A Renault RN0700 és RN0710 specifikációk olyan kenőanyagokat követelnek meg, amelyek megfelelnek a nagyon szigorú termikus korlátozásoknak, és kompatibilisek a RENAULT utókezelő rendszerekkel.
A Renault RN0700 szabvány különösen a RENAULT-csoport (Renault, Dacia, Samsung) valamennyi szívó benzinmotorjára (kivéve a Renault Sport) vonatkozik. Az RN0700 szabvány vonatkozik továbbá minden olyan 1,5 literes dCi motorral felszerelt, DPF (dízel részecskeszűrő) nélküli RENAULT dízelmotorra is, amelynek teljesítménye 100 LE-nél kisebb, és amelynek olajcsere-intervalluma 20 000 km vagy 1 év.
A Renault RN0710 szabvány a RENAULT csoport (Renault, Dacia, Samsung) összes turbófeltöltős benzinmotorjára, a Renault Sport motorokra és a DPFS nélküli dízelmotorokra vonatkozik, kivéve a DPFS nélküli 1,5 literes dCi dízelmotorral felszerelt, 100 lóerőnél kisebb teljesítményű, 20 000 km vagy 1 év csereintervallumú RENAULT modelleket, amelyekre az RN0700 szabványt kell alkalmazni. A 2,2L dCi motorok DPFS-sel, csak az RN0710, nem pedig az RN0720 szerint jóváhagyott terméket használjon.
A VW 505 00 és különösen a VW 502 00 szabványok kiváló mosó- és diszpergálószer-hatást és nyírási ellenállást biztosítanak, így a VAG-csoport (VW, AUDI, SKODA, SEAT) számos benzin- és dízelmotorját lefedik.
A FIAT 9.55535-H2, M2, N2 és Z2 teljesítményszintek megkövetelik, hogy a kenőanyag ACEA A3/B4 és 5W-40 legyen, hogy tökéletesen kenhető legyen a FIAT, ALFA-ROMEO és LANCIA márkák 2007 júliusa előtt gyártott benzin- és dízelmotorjainak többsége, különösen a Twin Turbo dízelek (FIAT 9.55535-Z2). Az MS-12991 teljesítményszintje ezeket a FIAT specifikációkat tükrözi a CHRYSLER-nél.
A GM-OPEL Diesel LL B-025 szabvány a kenőanyaggal szemben támasztott két fő követelményt egyesíti: magas HTHS és alacsony illékonyság az olajfogyasztás minimális szinten tartása érdekében. A MOTUL 8100 X-cess 5W-40 ajánlott az OPEL dízelmotorokhoz, különösen a 2.0L és 2.2L DTI (meghosszabbított leeresztési időköz: fedélzeti számítógép) motorokhoz.
A PSA B71 2296 szabvány előírja, hogy a kenőanyagnak nagy hőstabilitással és magas hőmérsékletekkel szembeni kivételes ellenállással kell rendelkeznie, hogy megakadályozza az égésmaradványok és ezáltal a lakk- és iszapképződést, valamint a gyűrűk beragadását.
A B71 2296 szabvány bizonyos PSA benzin- és dízelmotorokra vonatkozik, amelyek megkövetelik ezt a szabványt: mindig olvassa el a karbantartási füzetében található ajánlást.
Szállítási díj: bruttó 29000 ft rendelési érték felett ingyenes, alatta bruttó 1990 ft.
Személyes átvétel esetén nem kerül felszámításra szállítási díj.
Személyes átvétel: 2142 Nagytarcsa Felső Ipari krt. 3. Nyitvatartási idő: hétfőtől – péntekig, 9 – 16 között.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendeléseket a legtöbb esetben 2 munkanapon belül kiszállítjuk az ország bármelyik pontjára. Ennél hosszabb (72 h) szállítási időre lehet számítani az év „csúcsidőszakában” (nov.1.-től dec.31.-ig)
Szállítást végző futár cég: Express One Hungary Kft / ugyfelszolgalat@expressone.hu / +36 1 8 777 400
Nagy teljesítményű, 100%-ban szintetikus kenőanyag, amelyet kifejezetten nagy teljesítményű, nagy lökettérfogatú benzin- és dízelmotorral, szívó vagy turbófeltöltővel, közvetett vagy közvetlen befecskendezéssel felszerelt, nagy teljesítményű és legújabb autókhoz terveztek.
Többcélú termék, amely számos autógyártó jóváhagyásával rendelkezik, különösen ajánlott a még garancia alatt álló járművekhez.
Minden típusú üzemanyaghoz alkalmas: ólmozott vagy ólommentes benzin, etanol, LPG, dízel és bioüzemanyagok.
Kompatibilis a katalizátorokkal.
Az API SP teljes mértékben lefedi az API SN és az összes korábbi API-szabvány követelményeit.
Az API SP kenőanyagok jobb oxidációs ellenállást, jobb védelmet nyújtanak a lerakódások és a motor szennyeződései ellen, jobb védelmet nyújtanak a kopás ellen és jobb teljesítményt nyújtanak alacsony hőmérsékleten az olaj teljes élettartama alatt.
Az API SP amellett, hogy visszafelé kompatibilis az API SN és API SN Plus olajokkal, nagyobb teljesítményt és mindenekelőtt az LSPI elleni védelmet nyújt a kisebb méretű (down sized) benzinmotorok számára.
A BMW Long Life-01 szabvány komoly követelményeket támaszt az olajjal szemben, különösen a Valvetronic és az utókezelő rendszerek miatt. Ez a szabvány a 2001 és 2004 közötti összes BMW motorra vonatkozik. A BMW LL-01 a BMW összes korábbi szabványát, például a BMW LL-98-at is magában foglalja.
A 2004-től kezdődő BMW modellekhez használjon jóváhagyott BMW LL-04 kenőanyagot, például MOTUL 8100 X-clean gen2 5W-40, MOTUL 8100 X-clean EFE 5W-30, MOTUL 8100 X-clean+ 5W-30 vagy MOTUL Specific LL-04 5W-40.
A BMW LL-01 szabvány minden benzinmotorra vonatkozik, beleértve a legújabb modelleket is, kizárólag az Európai Unión, Svájcon, Norvégián és Liechtensteinen kívül.
Svájc, Norvégia és Liechtenstein: kétség esetén kérjük, olvassa el a BMW ajánlásait.
A MOTUL 8100 X-cess gen2 5W-40 megfelel a BMW-csoport BMW Long Life-01 szabványának a BMW, MINI és ROLLS-ROYCE járművekre vonatkozó előírásainak kivétel nélkül, azaz a 2019 előtti és a 2019 utáni modellekre.
A 2019 előtti modellekhez a MOTUL 8100 X-cess 5W-40 is használható.
A MERCEDES MB 229.5 specifikáció sokkal szigorúbb, mint az MB 229.3 szabvány a nyírószilárdság, a mosó- és diszpergálószer tekintetében, és a referencia 15W-40-hez képest 1,7%-os energiamegtakarítást igényel.
Az MB 229.5 szabvány az SLR modell kivételével minden MERCEDES benzinmotorra vonatkozik, beleértve az AMG-t is (5W-40-es minőségben), valamint a DPF nélküli MERCEDES dízelmotorokra is.
Az MB 226.5 hasonló a 229.5-höz, és a MERCEDES/RENAULT-NISSAN partnerség által gyártott MERCEDES benzinmotorokra vonatkozik.
A Porsche A40 specifikáció rendkívül magas követelményeket támaszt a kenőanyaggal szemben az olajfilm-ellenállás tekintetében. Ez minden PORSCHE motorra vonatkozik, kivéve a Cayenne V6 és a dízel változatokra, valamint azokra, amelyek Porsche A40, C20 vagy C30 jóváhagyott kenőanyagot igényelnek.
A Renault RN0700 és RN0710 specifikációk olyan kenőanyagokat követelnek meg, amelyek megfelelnek a nagyon szigorú termikus korlátozásoknak, és kompatibilisek a RENAULT utókezelő rendszerekkel.
A Renault RN0700 szabvány különösen a RENAULT-csoport (Renault, Dacia, Samsung) valamennyi szívó benzinmotorjára (kivéve a Renault Sport) vonatkozik. Az RN0700 szabvány vonatkozik továbbá minden olyan 1,5 literes dCi motorral felszerelt, DPF (dízel részecskeszűrő) nélküli RENAULT dízelmotorra is, amelynek teljesítménye 100 LE-nél kisebb, és amelynek olajcsere-intervalluma 20 000 km vagy 1 év.
A Renault RN0710 szabvány a RENAULT csoport (Renault, Dacia, Samsung) összes turbófeltöltős benzinmotorjára, a Renault Sport motorokra és a DPFS nélküli dízelmotorokra vonatkozik, kivéve a DPFS nélküli 1,5 literes dCi dízelmotorral felszerelt, 100 lóerőnél kisebb teljesítményű, 20 000 km vagy 1 év csereintervallumú RENAULT modelleket, amelyekre az RN0700 szabványt kell alkalmazni. A 2,2L dCi motorok DPFS-sel, csak az RN0710, nem pedig az RN0720 szerint jóváhagyott terméket használjon.
A VW 505 00 és különösen a VW 502 00 szabványok kiváló mosó- és diszpergálószer-hatást és nyírási ellenállást biztosítanak, így a VAG-csoport (VW, AUDI, SKODA, SEAT) számos benzin- és dízelmotorját lefedik.
A FIAT 9.55535-H2, M2, N2 és Z2 teljesítményszintek megkövetelik, hogy a kenőanyag ACEA A3/B4 és 5W-40 legyen, hogy tökéletesen kenhető legyen a FIAT, ALFA-ROMEO és LANCIA márkák 2007 júliusa előtt gyártott benzin- és dízelmotorjainak többsége, különösen a Twin Turbo dízelek (FIAT 9.55535-Z2). Az MS-12991 teljesítményszintje ezeket a FIAT specifikációkat tükrözi a CHRYSLER-nél.
A GM-OPEL Diesel LL B-025 szabvány a kenőanyaggal szemben támasztott két fő követelményt egyesíti: magas HTHS és alacsony illékonyság az olajfogyasztás minimális szinten tartása érdekében. A MOTUL 8100 X-cess 5W-40 ajánlott az OPEL dízelmotorokhoz, különösen a 2.0L és 2.2L DTI (meghosszabbított leeresztési időköz: fedélzeti számítógép) motorokhoz.
A PSA B71 2296 szabvány előírja, hogy a kenőanyagnak nagy hőstabilitással és magas hőmérsékletekkel szembeni kivételes ellenállással kell rendelkeznie, hogy megakadályozza az égésmaradványok és ezáltal a lakk- és iszapképződést, valamint a gyűrűk beragadását.
A B71 2296 szabvány bizonyos PSA benzin- és dízelmotorokra vonatkozik, amelyek megkövetelik ezt a szabványt: mindig olvassa el a karbantartási füzetében található ajánlást.
Nagy teljesítményű, 100%-ban szintetikus kenőanyag, amelyet kifejezetten nagy teljesítményű, nagy lökettérfogatú benzin- és dízelmotorral, szívó vagy turbófeltöltővel, közvetett vagy közvetlen befecskendezéssel felszerelt, nagy teljesítményű és legújabb autókhoz terveztek.
Többcélú termék, amely számos autógyártó jóváhagyásával rendelkezik, különösen ajánlott a még garancia alatt álló járművekhez.
Minden típusú üzemanyaghoz alkalmas: ólmozott vagy ólommentes benzin, etanol, LPG, dízel és bioüzemanyagok.
Kompatibilis a katalizátorokkal.
Az API SP teljes mértékben lefedi az API SN és az összes korábbi API-szabvány követelményeit.
Az API SP kenőanyagok jobb oxidációs ellenállást, jobb védelmet nyújtanak a lerakódások és a motor szennyeződései ellen, jobb védelmet nyújtanak a kopás ellen és jobb teljesítményt nyújtanak alacsony hőmérsékleten az olaj teljes élettartama alatt.
Az API SP amellett, hogy visszafelé kompatibilis az API SN és API SN Plus olajokkal, nagyobb teljesítményt és mindenekelőtt az LSPI elleni védelmet nyújt a kisebb méretű (down sized) benzinmotorok számára.
A BMW Long Life-01 szabvány komoly követelményeket támaszt az olajjal szemben, különösen a Valvetronic és az utókezelő rendszerek miatt. Ez a szabvány a 2001 és 2004 közötti összes BMW motorra vonatkozik. A BMW LL-01 a BMW összes korábbi szabványát, például a BMW LL-98-at is magában foglalja.
A 2004-től kezdődő BMW modellekhez használjon jóváhagyott BMW LL-04 kenőanyagot, például MOTUL 8100 X-clean gen2 5W-40, MOTUL 8100 X-clean EFE 5W-30, MOTUL 8100 X-clean+ 5W-30 vagy MOTUL Specific LL-04 5W-40.
A BMW LL-01 szabvány minden benzinmotorra vonatkozik, beleértve a legújabb modelleket is, kizárólag az Európai Unión, Svájcon, Norvégián és Liechtensteinen kívül.
Svájc, Norvégia és Liechtenstein: kétség esetén kérjük, olvassa el a BMW ajánlásait.
A MOTUL 8100 X-cess gen2 5W-40 megfelel a BMW-csoport BMW Long Life-01 szabványának a BMW, MINI és ROLLS-ROYCE járművekre vonatkozó előírásainak kivétel nélkül, azaz a 2019 előtti és a 2019 utáni modellekre.
A 2019 előtti modellekhez a MOTUL 8100 X-cess 5W-40 is használható.
A MERCEDES MB 229.5 specifikáció sokkal szigorúbb, mint az MB 229.3 szabvány a nyírószilárdság, a mosó- és diszpergálószer tekintetében, és a referencia 15W-40-hez képest 1,7%-os energiamegtakarítást igényel.
Az MB 229.5 szabvány az SLR modell kivételével minden MERCEDES benzinmotorra vonatkozik, beleértve az AMG-t is (5W-40-es minőségben), valamint a DPF nélküli MERCEDES dízelmotorokra is.
Az MB 226.5 hasonló a 229.5-höz, és a MERCEDES/RENAULT-NISSAN partnerség által gyártott MERCEDES benzinmotorokra vonatkozik.
A Porsche A40 specifikáció rendkívül magas követelményeket támaszt a kenőanyaggal szemben az olajfilm-ellenállás tekintetében. Ez minden PORSCHE motorra vonatkozik, kivéve a Cayenne V6 és a dízel változatokra, valamint azokra, amelyek Porsche A40, C20 vagy C30 jóváhagyott kenőanyagot igényelnek.
A Renault RN0700 és RN0710 specifikációk olyan kenőanyagokat követelnek meg, amelyek megfelelnek a nagyon szigorú termikus korlátozásoknak, és kompatibilisek a RENAULT utókezelő rendszerekkel.
A Renault RN0700 szabvány különösen a RENAULT-csoport (Renault, Dacia, Samsung) valamennyi szívó benzinmotorjára (kivéve a Renault Sport) vonatkozik. Az RN0700 szabvány vonatkozik továbbá minden olyan 1,5 literes dCi motorral felszerelt, DPF (dízel részecskeszűrő) nélküli RENAULT dízelmotorra is, amelynek teljesítménye 100 LE-nél kisebb, és amelynek olajcsere-intervalluma 20 000 km vagy 1 év.
A Renault RN0710 szabvány a RENAULT csoport (Renault, Dacia, Samsung) összes turbófeltöltős benzinmotorjára, a Renault Sport motorokra és a DPFS nélküli dízelmotorokra vonatkozik, kivéve a DPFS nélküli 1,5 literes dCi dízelmotorral felszerelt, 100 lóerőnél kisebb teljesítményű, 20 000 km vagy 1 év csereintervallumú RENAULT modelleket, amelyekre az RN0700 szabványt kell alkalmazni. A 2,2L dCi motorok DPFS-sel, csak az RN0710, nem pedig az RN0720 szerint jóváhagyott terméket használjon.
A VW 505 00 és különösen a VW 502 00 szabványok kiváló mosó- és diszpergálószer-hatást és nyírási ellenállást biztosítanak, így a VAG-csoport (VW, AUDI, SKODA, SEAT) számos benzin- és dízelmotorját lefedik.
A FIAT 9.55535-H2, M2, N2 és Z2 teljesítményszintek megkövetelik, hogy a kenőanyag ACEA A3/B4 és 5W-40 legyen, hogy tökéletesen kenhető legyen a FIAT, ALFA-ROMEO és LANCIA márkák 2007 júliusa előtt gyártott benzin- és dízelmotorjainak többsége, különösen a Twin Turbo dízelek (FIAT 9.55535-Z2). Az MS-12991 teljesítményszintje ezeket a FIAT specifikációkat tükrözi a CHRYSLER-nél.
A GM-OPEL Diesel LL B-025 szabvány a kenőanyaggal szemben támasztott két fő követelményt egyesíti: magas HTHS és alacsony illékonyság az olajfogyasztás minimális szinten tartása érdekében. A MOTUL 8100 X-cess 5W-40 ajánlott az OPEL dízelmotorokhoz, különösen a 2.0L és 2.2L DTI (meghosszabbított leeresztési időköz: fedélzeti számítógép) motorokhoz.
A PSA B71 2296 szabvány előírja, hogy a kenőanyagnak nagy hőstabilitással és magas hőmérsékletekkel szembeni kivételes ellenállással kell rendelkeznie, hogy megakadályozza az égésmaradványok és ezáltal a lakk- és iszapképződést, valamint a gyűrűk beragadását.
A B71 2296 szabvány bizonyos PSA benzin- és dízelmotorokra vonatkozik, amelyek megkövetelik ezt a szabványt: mindig olvassa el a karbantartási füzetében található ajánlást.